life is a choice.. but to live the life is a must..

About Me

My photo
hello.. my name is nurul jannah.. my life is not complicated but i'm the one who make it complicated.. life is not easy right..??

Saturday, September 4, 2010

the things that i dont tell means i dont want others to know..

all of my post for now is in english.. but allow me to use my favourite language this time..

kenape sume org tye psl benda yg kite xnk bgtau kat org lain.. dah la kite ni lemah ble org tye.. kite seorg yg x penah cakp tidak.. so ble org tye.. lju je mulut ni nk menjawab.. itulah kelemahan yg kite plg benci..

lg satu.. kite x suke org ckp kias2 n ckp blakang2.. klu x puas hati ckp dpn2.. mne yg salah kite akn try betulkan.. klu x bgtau smpi ble2 pn kita kan buat kesalahn yg same.. then ble kite wat kesalahan tu sume pn nk marah nk wat muke n bnda yg wat kite terase.. i'm just an ordinary human.. kite pn ade perasaan.. bkn senang nk jage hati sume org.. asik nk jge hati orh je.. spe nk jge hati kite..

No comments:

Post a Comment