life is a choice.. but to live the life is a must..

About Me

My photo
hello.. my name is nurul jannah.. my life is not complicated but i'm the one who make it complicated.. life is not easy right..??

Saturday, November 27, 2010

F,R.I.E.N.D.S.H.I.P

what do u think the meaning of FRIENDSHIP..

as for me.. in friendship.. i dont care who they are.. what they do.. n where they come from.. as long as i call them friend.. i'll try my best to give everything i can for them.. marah hanye sekejap.. setiap org akn wat kesilapan.. even i dont like them.. but i still call them friends.. they deserve what a friend should deserve..

org ckp.. dalam persahabatan sume kene jujur.. jgn tipu.. as for me.. so what kalau diorg tipu.. everyone must have reason y they did it right..

org cakap.. putus sahabat kalau tikam belakang kawan.. dalam kehidupan.. orang akan wat ape aje untuk kurgkan persaingan.. kite x boleh nk anggap dalam dunia ni sume org baik.. they need to survive on their on way..

but.. in my freindship.. i will refuse a few words.. i will refuse the word thanks.. i'm willing to do that thing for u.. no need thanks ok.. n kte jgk akan menolak perkataan sory.. dh menyusahkan n seumpamanye.. my freinds.. kite sanggup buat benda tu.. maksudnye x de la menyusahakan kite.. n kalau kawan x boleh terime kesalahan kawan.. sape lg.. x kan musuh kot..

korg mungkin akan cakap kite x penah bedepan dengan kesukaran dalam bekawan.. believe me.. kite dh berada dalam mcm2 situasi dalam berkawan ni.. yg salah kan kite walau kite x wat ade.. yg tikam belakang ade.. yg tikam depan pun ade.. but i take it as asam garam kehidupan..

ape yg kite ckp dalam post ni adelah hanye pendapat.. everybody have their own opinion.. go for wat u believe..

Love
( ")>
JANNAH..

No comments:

Post a Comment